בוגר אוניברסיטה (B.A.) בהפרעות בתקשורת- תכנית לימודים של כל השנים
ש"ס |
דרך ההוראה |
שם המרצה |
שם הקורס |
|
4 |
שעור |
ד"ר יעל זלץ |
אודיולוגיה בסיסית |
|
2 |
שעור |
ד"ר רננה ברץ |
אנטומיה |
|
4 |
שעור |
פרופ' דורית רביד |
מבוא לבלשנות |
|
2 |
שעור |
ד"ר ציפי בראונשטיין |
גנטיקה |
|
2 |
שעור |
ד"ר אסנת סגל |
מבוא למדע הדיבור |
0161-2105 |
2 |
שעור |
ד"ר רונית לוי |
התפתחות לשונית ותקשורתית בגיל הרך ובגיל הגן |
|
2 |
שעור |
ד"ר עמליה בראון |
יכולות השיח בגיל בי"ס |
|
4 |
שעור ותרגיל |
ד"ר קטי בורודקין גב' מירב עמיחי |
מבוא לעבוד נתונים בהפרעות בתקשורת |
0161-1809 |
2 |
שעור |
ד"ר דידה פלייסיג |
מבוא לפסיכולוגיה |
|
2 |
שעור |
ד"ר רננה ברץ |
נוירואנטומיה |
|
2 |
שעור |
ד"ר אביבית בן-דוד |
פונטיקה חיתוכית |
|
1 |
שעור |
ד"ר דבורה פרויד |
תעתיקים פונטיים |
|
3 |
שעור ותרגיל |
ד"ר נעם אמיר |
אקוסטיקה במדעי השמיעה והדיבור |
|
3 |
שעור ותרגיל |
ד"ר נעם אמיר |
מעגלים חשמליים ואלקטרואקוסטיקה |
|
4 |
שעור |
ד"ר טל רייפמן |
פיזיולוגיה כללית |
|
4 |
שעור |
ד"ר עידית גוטמן |
פסיכולוגיה התפתחותית |
|
2 |
שעור |
ד"ר אסף דבי |
פתולוגיה בסיסית |
|
2 |
שעור |
ד"ר משה אשכנזי |
רפואת ילדים |
|
3 |
שעור |
ד"ר מיכל רוטנברג |
מבוא למדעי החיים |
|
2 |
שעור |
ד"ר גרמי מולד |
נוירולוגיה |
|
2 |
שעור |
ד"ר עמליה בראון |
רכישת הקריאה והכתיבה |
|
1.5 |
שעור |
גב' נילי וייסברגר |
התפתחות סנסומוטורית תקינה ופתולוגית |
|
_ |
תרגול עצמי |
|
הכרת משאבי הספריה למדעי החיים והרפואה |
0161-1901 |
55.5 |
|
|
סה"כ |
|
תכנית לימודים לתואר ראשון- תשע"ז- שנה א'
4 ש"ס |
הוראה קלינית שלב א' –בהתפתחות שפה ודיבור |
|
5.5 ש"ס |
הוראה קלינית שלב א' - שמיעה |
0161-1355 |
9.5 ש"ס |
סה"כ |
|
שנה ב'
ש"ס |
דרך ההוראה |
שם המרצה |
שם הקורס |
מס' הקורס |
3 |
שעור ותרגיל |
ד"ר יעל הנקין |
מכשירי שמיעה |
|
5 |
שעור |
ד"ר ריקי קפלן-נאמן |
אודיולוגיה קלינית |
|
4 |
שעור |
ד"ר קטי בורודקין וד"ר אביה גביעון |
הפרעות שפה ודיבור נוירוגניות במבוגרים |
|
5 |
שעור ותרגיל |
ד"ר רות עזרתי |
הפרעות בשטף הדיבור |
|
2 |
שעור |
ד"ר דפי ארי אבן רוט |
אודיולוגיה-ילדים |
|
4 |
שעור |
ד"ר אביבית בן דוד ד"ר אסתי מקאי |
הפרעות היגוי פונטיות ופונולוגיות |
|
4 |
שעור |
ד"ר אורלי הרצברג ד"ר דפנה קפלן |
הפרעות שפה אצל ילדים |
|
2 |
שעור |
ד"ר דפנה קפלן |
לקויות שפה קריאה ולמידה |
0161-2510 |
5 |
שעור ותרגיל |
פרופ' עופר אמיר |
הפרעות קול |
|
2 |
שעור |
ד"ר דורון שגיב |
מחלות א.א.ג. |
|
3 |
שעור ותרגיל |
ד"ר נעם אמיר |
מכשור אקוסטי ואלקטרואקוסטי |
|
2 |
מעבדה |
ד"ר נעם אמיר |
מעבדה באקוסטיקה ובאלקטרואקוסטיקה |
|
2 |
שעור |
פרופ' ליאת קישון-רבין |
פסיכואקוסטיקה |
|
2 |
שעור |
ד"ר אילן רוזינר |
שיטות מחקר |
|
1 |
שעור |
ד"ר אסנת סגל |
שפה דיבור וקוגניציה היבטים התפתחותיים אצל תינוקות וילדים לקויי שמיעה |
0161-2142 |
2 |
שעור |
ד"ר קטי בורודקין |
קריאה וכתיבה מודרכת |
|
2 |
שעור |
ד"ר דפנה קפלן |
הפרעות בליעה |
0161-3505 |
1 |
שעור |
ד"ר דפנה קפלן |
ליקויי שפה ודיבור אצל ילדים על הרצף האוטיסטי |
0161-3131 |
2 |
שעור |
ד"ר יונתן הנדלזלץ |
פסיכולוגיה של הסתגלות ופסיכופתולוגיה |
|
2 |
שעור |
ד"ר יעל הנקין |
פיזיולוגיה של מערכת השמיעה |
|
1 |
שעור |
ד"ר דורון שגיב |
מחלות הסחרחורת לקלינאי תקשורת |
|
56 |
|
סה"כ |
|
10 ש"ס |
|
הוראה קלינית שלב ב' –בהפרעות שפה קול ודיבור |
0161-2590 |
5 ש"ס |
|
הוראה קלינית שלב ב' - שמיעה |
|
15 ש"ס |
|
סה"כ |
|
שנה ג'
ש"ס |
דרך ההוראה |
שם המרצה |
שם הקורס |
מס' הקורס |
||||||
1 |
שעור |
ד"ר דפי ארי אבן רוט |
אינטגרציה קלינית באודיולוגיה – קבוצה I |
|||||||
1 |
שעור |
ד"ר נעה סדן |
סטומטולוגיה |
0161-3123 |
||||||
2 |
סמינר |
פרופ' חוה מוצ'ניק פרופ' מינקה הילדסהיימר |
סמינר באודיולוגיה - מבוא |
|||||||
2 |
סמינר |
פרופ' עופר אמיר וד"ר עמליה בראון |
סמינר בהפרעות דיבור, קול ושפה – מבוא |
0161-3120 |
||||||
2 |
שעור |
ד"ר אסתי מקאי |
אינטגרציה קלינית בהפרעות שפה קול ודיבור |
|||||||
2 |
שעור |
ד"ר שושי רבינוביץ וד"ר רות עזרתי |
יחסי מטופל מטפל |
|||||||
1 |
שעור |
ד"ר נילי לוי |
אתיקה ומשפט בהפרעות בתקשורת |
|||||||
1 |
שעור |
פרופ' ליאת קישון-רבין |
שתל השבלול |
|||||||
2 |
שעור |
ד"ר יעל הנקין |
התאמת מכשירי שמיעה |
|||||||
2 |
שעור |
ד"ר אילן רוזינר |
ניתוח נתונים סטיסטיים והסקת מסקנות |
|||||||
2 |
שעור |
פרופ' גתית קוה |
הזדקנות נורמלית וליקויים קוגנטיבים בגיל המבוגר |
|||||||
1 |
שעור |
גב' יונית הגואל |
תקשורת תומכת וחליפית |
|||||||
2 |
שעור |
ד"ר שרה פרמן |
למידה, זיכרון ושפה |
|||||||
21 |
|
|
סה"כ |
|
ההוראה הקלינית מתקיימת במשך 3 סמסטרים |
הוראה קלינית שלב ג' I–בהפרעות שפה קול ודיבור |
0161-3590 |
ההוראה הקלינית מתקיימת במשך 3 סמסטרים |
הוראה קלינית שלב ג' I- שמיעה |
0161-3592 |
שנה ד'
מס' קורס |
שם הקורס |
שם המרצה |
דרך ההוראה |
ש"ס |
אינטגרציה קלינית באודיולוגיה- קבוצה II |
ד"ר דפי ארי אבן רוט |
שעור |
1 |
|
פסיכולינגוויסטיקה |
פרופ' אורנה פלג |
שעור |
2 |
|
0161-3219 |
סמינר באודיולוגיה |
פרופ' חוה מוצניק ופרופ' מינקה הילדסהיימר |
סמינר |
2 |
0161-3220 |
סמינר בהפרעות דיבור,קול ושפה |
ד"ר אסנת סגל וד"ר שרה פרמן |
סמינר |
2 |
רעש והשפעתו על האדם |
פרופ' חוה מוצ'ניק |
שעור |
1 |
|
אינטגרציה קלינית בדיבור-מתקדמת |
ד"ר אורלי הרצברג |
שעור |
1 |
|
התערבות ושינוי: דרכי הערכה, אבחון וטיפול |
ד"ר עידית גוטמן |
סדנה |
1 |
|
|
סה"כ |
|
|
10 |
33 ש"ס |
462 שעות |
הוראה קלינית שלב ג' II–בהפרעות שפה קול ודיבור |
0161-3690 |
16 ש"ס |
224 שעות |
הוראה קלינית שלב ג' II - שמיעה |
0161-3692 |
49 ש"ס |
686 שעות |
סה"כ |
|
לחיפוש סילבוסים של כל התכנית (באתר הסילבוסים) הקליקו כאן
הערות חשובות נוספות:
הציון בכל תחומי הלימוד הינו ציון משוקלל (מכפלת הציון שהושג במשקל שנקבע למקצוע הלימוד).
ציון הגמר לתואר: ממוצע הציונים בכל קורסי הלימוד לתואר ראשון מהווה 70% מציון הגמר.
ציוני סמינר בהפרעות קול ודיבור וסמינר באודיולוגיה מהווים 15% מציון הגמר.
ציון עבודה מעשית שלב ג' I ו- II מהווה 15% מציון הגמר.
תכנית הלימודים מתעדכנת מדי שנה. מערכת לימודים מפורטת ומעודכנת מתפרסמת לקראת תחילת שנת הלימודים.
עוזרת מינהלית: עינת הוכשטיין-פלד
מזכירת סטודנטים: איילת הראל-לקנר
כתובת החוג: החוג להפרעות בתקשורת, מרכז רפואי ע"ש שיבא תל השומר, 52621. טל': 5349817.
שעות קבלת קהל במזכירות: ימים א'-ה' בשעות: 09.45-10.00, 11.30-11.45, 13.15-14.00.