ד"ר נועה גבעון שחם

עמית הוראה בחוג לריפוי בעיסוק
חוג לריפוי בעיסוק עמית הוראה
ד"ר נועה גבעון שחם
טלפון פנימי: 03-6405149
משרד: מקצוע הבריאות, 201 ב

מחקר

ד"ר נועה גבעון שחם היא בוגרת החוג לריפוי בעיסוק באוניברסיטת תל אביב, בו סיימה את התואר הראשון בהצטיינות, ואת התואר השני בהצטיינות יתרה. עבודת הדוקטורט של נועה נערכה גם היא בחוג, ועסקה בפיתוח תכנית טיפול חדשנית בשימוש בטבלטים עבור מבוגרים עם ירידה קוגניטיבית קלה. נועה מלמדת בחוג קורסים הנוגעים לריפוי בעיסוק בגיל הזקנה, ולשיטות טיפול קוגניטיביות בריפוי בעיסוק. כמו כן היא מלמדת את השימוש בתכנת המחשב הסטטיסטית SPSS. נועה היא מרפאה בעיסוק המתמחה בטיפול בגיל הזקנה, ובעברשימשה כמרפאה בעיסוק במערך הגריאטרי במכבי שירותי בריאות.

מינויים אקדמיים

תחומי המחקר של נועה נוגעים לאוכלוסייה הגריאטרית תוך התמקדות במצבים של ירידה קוגניטיבית ותפקודית בגיל הזקנה, וכמו כן בשילוב טכנולוגיות ככלי טיפול קוגניטיביים במצבים אלה.

פרסים ומלגות

Givon Schaham, N., Donda, N., Vitek, H., Elbo-Golan, I., Buckman, Z., & Rand, D. (2020). The development and feasibility of TECH: Tablet Enhancement of Cognition and Health, A novel cognitive intervention for people with Mild Cognitive Impairment. Games for Health Journal, doi.org/10.1089/g4h.2019.0157

 

Givon Schaham, N., Elbo-Golan, I., Buckman, Z., Sternberg, S., & Rand, D. (2019). The feasibility of TECH: Tablet Enhancement of Cognition and Health, a novel cognitive intervention for people with Mild Cognitive Impairment. Proceeding 13th International Conference on Virtual Rehabilitation. WG Wright, S Subramanian, G Fluet, M Agmon, RM Proffitt, M Roberts (Eds), Tel Aviv, Israel, 2019.

Givon Schaham, N., Zeilig, G., Weingarden, H., & Rand, D. (2018). Game analysis and clinical use of the Xbox-Kinect for stroke rehabilitation. International Journal of Rehabilitation Research41(4), 323-330.

Givon Schaham, N., Sternberg, S., & Rand, D. (2018). Executive functioning of older adults correlates with performance of touchscreen app-based puzzles. Games for Health Journal7(4), 271-276.

Rand, D., Givon, N., & Averch-Bar, M. (2018). A video-game group intervention; experiences and perceptions of adults with chronic stroke and their therapists. Canadian Journal of Occupational Therapy85(2):158-168.

 

Givon Schaham, N., Donda, N., Vitek, H., Elbo-Golan, I., Buckman, Z., & Rand D. (2018). The feasibility and initial effectiveness of TECH to improve cognition: Tablet Enhancement of Cognition and Health intervention. Proceeding 12th International Conference on Disability, Virtual Reality and Assistive Technology with Interactive Technologies and Games, Nottingham, England, 2018.

Givon, N., Zeilig, G., Weingarden, H., & Rand, D. (2016). Video-games used in a group setting is feasibleand effective to improve indicators of physical activity in individuals with chronic stroke: A randomized controlled trial. Clinical rehabilitation, 30, 383-392.

Rand, D., Givon, N., Weingarden, H., Nota, A., & Zeilig, G. (2014). Eliciting upper extremity purposeful movements using video games: a comparison with traditional therapy for stroke rehabilitation. Neurorehabilitation and neural repair28(8), 733-739.

Givon, N., & Rand D (2014). Group therapy using video games for individuals with chronic stroke. Israeli Journal of Occupational Therapy, 23, H94-H104. (In Hebrew).

Rand, D., Givon, N., Zeilig, G., Nota, A., & Weingarden, H. (2012). Counting repetitions of upper extremity movements while playing video games compared to traditional therapy; implications for stroke rehabilitation. Proceeding 9th International Conference on Disability, Virtual Reality and Assistive Technology: Laval, France, 2012.

 

 

 

 

 

אוניברסיטת תל אביב עושה כל מאמץ לכבד זכויות יוצרים. אם בבעלותך זכויות יוצרים בתכנים שנמצאים פה ו/או השימוש
שנעשה בתכנים אלה לדעתך מפר זכויות, נא לפנות בהקדם לכתובת שכאן >>