סגל אקדמי לפקולטה לרפואה לשנת תשע"ט

קוד משרה: 
2018-1
התפקיד: 
סגל אקדמי לפקולטה לרפואה לשנת תשע"ט
תיאור התפקיד: 

היחידה המציעה: בית הספר לבריאות הציבור

מעמד משרה: תקני | היקף משרה: 100% | מועד אחרון להגשה:  01.06.2018.

בית הספר לבריאות הציבור, הפועל במסגרת הפקולטה לרפואה ע"ש סאקלר באוניברסיטת תל אביב, מחפש מועמדות ומועמדים מצוינים בכל הדרגות האקדמיות. המשרה היא תקנית ועשויה להוביל למעמד של קביעות בתום תקופת ניסיון. ההתמחות הנדרשת היא בתחומי בריאות הציבור ו/או אפידמיולוגיה. בפרט, תישקלנה מועמדויות בתחומים הבאים: אפידמיולוגיה גנטית, אפידמיולוגיה של התזונה, אם וילד, כלכלת בריאות ומדיניות בריאות, ובריאות תעסוקתית וסביבתית .

מקבלי המשרה יידרשו ליזום ולהוביל תכניות מחקר חדשניות, לשתף פעולה עם עמיתים, להנחות תלמידי תואר שני ושלישי ולקחת חלק בהוראה.

 

הליכי המינוי של המועמדים ייעשו בהתאם לנוהלי המינויים הנהוגים באוניברסיטה, בכפוף לאישור המוסדות האקדמיים המוסמכים ולפי שיקול דעתם. הדרגה האקדמית תיקבע על פי כישוריהם של המועמדים. ההצעה מיועדת למועמדים ללא כל אפליה על בסיס מין, לאום או מוצא. היא תאויש בהתאם לכישורי המועמדים המתאימים וצורכי בית הספר. אין האוניברסיטה מחויבת לקבל הצעה כלשהי.

דרישות התפקיד: 

תואר Ph.D באפידמיולוגיה (או תחום דעת נלווה) עם הכשרה בתר דוקטורלית בת שנתיים לפחות בחו"ל בתחום המועמדות,  ו\או M.D עם תואר Ph.D בתחום המועמדות, יכולת מוכחת בביצוע מחקר עצמאי באמצעות פרסומים בכתבי עת אקדמיים שפיטים מובילים ויכולת הוראה טובה.

 

על המועמד/ת להמציא: קורות חיים ורשימת פרסומים בהתאם להנחיות באתר הפקולטה; med.tau.ac.il/Instructions-for-submiting-CV 

וכן, מסמך קצר (עד 3 עמודים) המסכם את הפעילות המחקרית עד כה; תכניות מחקר עתידיות; מסמך קצר המפרט את תחומי ההוראה בהם יוכל המועמד להשתלב במסגרות הלימודים השונות של הפקולטה לרפואה; שלושה מכתבי המלצה אשר יישלחו על פי בקשת המועמד/ת  מהמנחה לדוקטורט, המנחה לפוסט דוקטורט (אם רלוונטי) וממליץ נוסף, ממוענים ישירות לפרופ' יריב גרבר, נציג ועדת החיפוש.

 

תיק המועמדות ומכתבי ההמלצה יוגשו בדוא"ל לכתובת: spiegelr@tauex.tau.ac.il

 

היקף משרה: 
100%
מעמד משרה: 
המשרה מיועדת למועמדים: 
סגל אקדמי לפקולטה לרפואה לשנת תשע"ט
מועד אחרון להגשת מועמדות: 
ו', 06/01/2018 - 20:50
*במסגרת מדיניות האוניברסיטה לעידוד גיוון תעסוקתי, ניתנת עדיפות למועמדים העונים על דרישות התפקיד ומשתייכים לאוכלוסיות אלו: חברה ערבית, חרדים, יוצאי העדה האתיופית ומועמדים עם מוגבלות. רק פניות מתאימות תענינה. في إطار سياسة الجامعة لتشجيع التنوّع التوظيفيّ، تُعطى أولويّة للمرشّحين الذين يستوفون متطلّبات الوظيفة وينتمون إلى إحدى المجموعات التالية: المجتمع العربيّ، الحريديم، أبناء الطائفة الأثيوبيّة والمرشّحين أصحاب الإعاقات.
אוניברסיטת תל אביב עושה כל מאמץ לכבד זכויות יוצרים. אם בבעלותך זכויות יוצרים בתכנים שנמצאים פה ו/או השימוש
שנעשה בתכנים אלה לדעתך מפר זכויות, נא לפנות בהקדם לכתובת שכאן >>