מידע לסגל מחוץ לקמפוס

גישה למשאבים האלקטרוניים של הספריות

גישה למשאבים האלקטרוניים של הספריות מחוץ לקמפוס אוניברסיטת תל-אביב (מבית החולים, מהבית או מחו"ל) אפשרית אך ורק לאחר הגדרת PROXY אוניברסיטאי בדפדפן (browser).

 

רשימת הפרוקסי בבתי החולים ניתן למצוא בכתובת:


http://www.tau.ac.il/cc/helpdesk/glisha/main-proxy/hospitals-proxies/hospital-proxies-list.html

 

הדרכה בהגדרות פרוקסי ניתן למצוא בכתובת:


http://www.tau.ac.il/cc/helpdesk/glisha/main-proxy/main-proxy.html

 

עם הכניסה המחודשת לאחר הגדרת פרוקסי לדפדפן, יופיע חלון הזדהות בו יש לרשום קוד זיהוי אוניברסיטאי המאפשר גישה למאגרים

 

אפשרות נוספת היא דרך האתר http://rproxy.tau.ac.il

 

תהליך קבלת קוד משתמש אישי חדש

  • מילוי טופס בקשה לשימוש במשאבי מחשב(קישור לטופס הבקשה)
  • צילום ברור של תעודת זהות
  • חובה לרשום בטופס הבקשה מספר תעודת זהות, מספר טלפון סלולארי , מספר טלפון בבית, מספר פקס, וכתובת דואר אלקטרוני
  • עברת טופס הבקשה וצילום תעודת הזהות, על ידי חברי הסגל - ישירות לצוות מערכות מחשוב בפקולטה לרפואה באחת מדרכי ההתקשרות:
    1. לכתובת הדואר האלקטרוני : clini@post.tau.ac.il
    2. פקס 1533-6412843
  • המידע יועבר  על ידי צוות מערכות מחשוב ומידע, ישירות לחברי הסגל ב SMS לטלפון הסלולארי או בשיחה טלפוני

 

שיחזור סיסמה שנשכחה

יש לגשת לאתר לשינוי  סיסמאות www.tau.ac.il/passwd  לאחר שמקלידים את שם המשתמש יש ללחוץ על שכחת את  הסיסמה?  ולפעול על פי ההוראות באתר 

הסיסמה המתקבלת בsms משמשת בתור הסיסמה הנוכחית באתר הנ"ל

יש לדאוג לכך שמספר הטלפון הסלולרי מעודכן במערכת כ"א על ידי עדכון פרטים אישיים באתר https://www2.tau.ac.il/Person/Default.aspx  

או דרך מזכירות כח אדם 

 

 

מתן עזרה

לידיעת חברי הסגל:
מתן עזרה בבעיות כניסה למשאבים האלקטרוניים – כתבי עת אלקטרוניים ומאגרי מידע יתבצע ע"י:

כתובת דוא"ל זו מוגנת מפני spambots, יש לאפשר JavaScript על-מנת לראות את הכתובת

 

פרטים נוספים באתר מוקד התמיכה של אוניברסיטת תל אביב


http://www.tau.ac.il/cc/helpdesk

אוניברסיטת תל-אביב, ת.ד. 39040, תל-אביב 6997801
UI/UX Basch_Interactive