לימודים לתואר שלישי (Ph.D) בחוג להפרעות בתקשורת
לימודים לקראת תואר שלישי
בחוג להפרעות בתקשורת, סטודנטים לתואר שלישי משתלבים במחקר במספר מגוון של תחומים, בתמיכה ובעידוד המנחים.
התואר השלישי מנוהל ע"י המדרשה לתארים מתקדמים בפקולטה לרפואה.
לפרטים ולהרשמה: https://med.tau.ac.il/graduate-school-of-medicine
להלן רשימת המנחים לדוקטורט.
מנחי עבודת מחקר לתואר שלישי בהפרעות בתקשורת:
שם המנחה |
תחומי הנחייה |
דואר אלקטרוני |
פרופ' ליאת קישון-רבין |
תפיסת דיבור בשומעים ובאוכלוסיות מיוחדות, פסיכו-אקוסטיקה, התפתחות שמיעתית, למידה שמיעתית, לקויי שמיעה, שתל השבלול, תפיסת דיבור בתנאים קשים, תרומת הקוגניציה לתפיסה שמיעתית |
|
פרופ' עופר אמיר |
קול, הפרעות קול, שטף דיבור, גמגום |
|
פרופ' יעל הנקין |
היבטים אלקטרופיזיולוגיים והתנהגותיים של עיבוד מידע שמיעתי במערכת השמע התקינה והלקויה, השפעת השיקום השמיעתי באמצעות שתל שבלול ומכשירי שמיעה, עיבוד שמיעתי-קוגניטיבי עם העלייה בגיל, חקר עיבוד שמיעתי דו-אזני |
|
ד"ר נעם אמיר |
מאפיינים אקוסטיים בתפישה והפקה של דיבור, שירה ונגינה. בדיבור: תפישה והפקה של טעם, דגש, מבטא, פרגמטיקה, מגדר, רגש. בשירה ונגינה: יכולות פסיכואקוסטיות של מוזיקאים, מאפיינים אקוסטיים של ביצוע מוזיקלי. |
|
ד"ר דפנה ארי אבן רוט |
למידה ופלסטיות באופנות השמע (מדדים התנהגותיים ואלקטרופיזיולוגיים), ההתפתחות מערכת השמע מלידה ועד בגרות, חקר הפרעות בעיבוד שמיעתי באוכלוסיות מיוחדות. |
|
ד"ר אסנת סגל |
רכישת שפה ודיבור אצל תינוקות ופעוטות, שפה דיבור ופרוזודיה באוכלוסיות מיוחדות (לקויות שפה, פגות, אוטיזם, אפרקסיה של הדיבור, לקויי שמיעה, מיצב ס"א), מגדר ורכישת שפה. |
osnatseg@tauex.tau.ac.il |
ד"ר קטי בורודקין |
דו-לשוניות, מבטא זר, שפה ומוח, אפזיה |
|
ד"ר נגה נתיב |
השפעת ההזדקנות על מנגנון הבליעה, הפרעות בליעה באוכלוסיות קליניות, גורמי סיכון לדלקת ריאות כתוצאה מאספירציה
|
nogahnativ@tauex.tau.ac.il |
פרופ' דורית רביד |
רכישת העברית כלשון אם והתפתחות האוריינות הלשונית - לקסיקון, מורפולוגיה, תחביר ושיח; הבעה בכתב וכתיב והבנת הנקרא |
|
פרופ' טובה מוסט |
תקשורת באמצעות שפה מדוברת על ידי אוכלוסיה עם לקות בשמיעה, פרגמטיקה, אמצעי השיקום השונים והשלכתם על תפיסת מאפיינים פרוזודיים, השלכות הלקות בשמיעה והתפקוד התקשורתי על התפקוד של הפרט במסגרות חייו (בבית, במסגרת הלימודים, בתעסוקה) |
|
פרופ' דורית רביד |
רכישת העברית כלשון אם והתפתחות האוריינות הלשונית - לקסיקון, מורפולוגיה, תחביר ושיח; הבעה בכתב וכתיב והבנת הנקרא |
|
פרופ' טובה מוסט |
תקשורת באמצעות שפה מדוברת על ידי אוכלוסיה עם לקות בשמיעה, פרגמטיקה, אמצעי השיקום השונים והשלכתם על תפיסת מאפיינים פרוזודיים, השלכות הלקות בשמיעה והתפקוד התקשורתי על התפקוד של הפרט במסגרות חייו (בבית, במסגרת הלימודים, בתעסוקה) |
|