הסטודנטים.ות לרפואה של בית הספר לרפואה ע״ש גריי באולימפיאדת הרפואה MinDset במרכז הרפואי שיבא
צהוב וסגול על המפה!
הסטודנטים והסטודנטיות מבית הספר גריי לרפואה באוניברסיטת תל אביב השתתפו באולימפיאדת הרפואה MinDset שנערכה במרכז הרפואי שיבא, תל השומר.
במהלך היום התמודדו עם מגוון אתגרים שבחנו ידע קליני, מיומנויות מעשיות ויכולת עבודה בצוות כלים חיוניים לעולם הרפואה של המחר.
את האירוע פתחו פרופ' קרן אברהם, דקאנית בית הספר לרפואה ע״ש גריי ונציגת פורום דקאני בתי הספר לרפואה בישראל, יחד עם פרופ' איריס ברשק, דקאנית בית הספר לרפואה באוניברסיטת אריאל, ופרופ' גד סגל, ראש רשות ההוראה במרכז הרפואי שיבא.
את נציגי אוניברסיטת תל אביב היה קשה לפספס בזכות החולצות הצהובות והסגולות, שייצגו בגאווה את בית הספר לרפואה ע״ש גריי.
גאים בסטודנטים ובסטודנטיות שלנו על הידע, המקצועיות, עבודת הצוות והרוח התל־אביבית שהביאו איתם לתחרות!
ידיעות נוספות בנושא
חדשות נוספות
קישורים שימושיים
איך מתקבלים ללימודי רפואה?




