טופס למועמד.ת לתואר שני בניהול מצבי חירום ואסון
מועמד/ת יקר/ה,
הינך מתבקש/ת למלא שאלון זה במסגרת הגשת מועמדות לתכנית לניהול מצבי חירום ואסון.
מטרת השאלון הינה בדיקת התאמה ראשונית למועמדותך לשנת הלימודים הקרובה בתכנית האמורה.
חובה לכתוב את המידע בהתאם למסמכים הרשמיים; לכתוב את תחום הלימודים, הציונים וכו' בדיוק כפי שהם מופיעים בגיליון הציונים הרשמי של מוסד הלימודים בו למדת.
אנא מלא/י את השאלון בקפידה. הזנת פרטים שגויים (גם אם בתום לב) עלולה לפסול את מועמדותך. גם מילוי חלקי של הנתונים עלול לפגוע במועמדותך.
לאחר שתבצע/י רישום מקוון לתוכנית תקבל/י SMS עם קוד אישי בעזרתו תכנס/י לאתר 'מידע ופעולות אישיות', באתר זה יש קישור לשאלון שלהלן, בנוסף יש להעלות לאתר זה את המסמכים הנדרשים לרישום לתוכנית .
בתום הדיון במועמדותך תשלח אליך הודעת קבלה או אי קבלה לאוניברסיטה על ידי אגף רישום ומינהל תלמידים. במידת הצורך חלק מהמועמדים יוזמנו לראיון.
ניתן לפנות למזכירת התכנית באמצעות מערכת הפניות האוניברסיטאית לכל שאלה או הבהרה.
בהצלחה
התכנית לניהול מצבי חירום ואסון, אוניברסיטת ת"א