סיום מחזור ב' בתוכנית רפואה וטיפול בהשמנה
ערב מסכם בתיאטרון הקאמרי
סיום מחזור ב' לתוכנית לימודי תעודה ברפואה וטיפול בהשמנה צויינה בחווית צפייה בהצגה "לוויתן" בתאטרון הקמארי, בהשתתפות השחקן דביר בנדק, המגלם את דמותו של צרלי, אדם המתמודד עם השמנה ובולמוסי אכילה על רקע מצוקה רגשית.
לאחר ההצגה התקיימה שיחה פתוחה עם דביר בנדק, אשר שיתף בכנות ובאומץ את סיפורו האישי ואת התהליך שעבר בהתמודדות עם עודף משקל.
דרך חוויותיו האישיות הוא העניק לצוות זווית ראייה אנושית ועמוקה על ההתמודדות עם השמנה, מעבר להיבטים הרפואיים והטיפוליים.
הערב היה מרגש, מעורר מחשבה ועוצמתי, והיווה סיום משמעותי ומדויק לתוכנית דו-שנתית של למידה והתנסות.
תודה מיוחדת לצוות רכזי התוכנית - פרופ' דרור דיקר, ד"ר עידית דותן, ד"ר ליאת ברזילי - יוסף וד"ר סיגל סופר - על ההובלה המקצועית, ההשקעה והמחויבות לאורך כל הדרך.
בשנת תשפ"ז מחזור חדש ברפואת השמנה - לימודי תעודה ולימודי העשרה בטיפול השמנה.




