מוסמך אוניברסיטה (M.A.) בהפרעות בתקשורת- תכנית לימודים
תכנית לימודים לתואר מוסמך במדעי הבריאות בתחום הפרעות בתקשורת בשנה"ל תשפ"א*
* (התכנית כפופה לשינויים על פי החלטת החוג)
להורדת קובד וורד של התכנית נא הקליקו כאן
מבנה והיקף תכנית הלימודים
1. |
400 מסלול עם עבודת גמר
|
- סה"כ 30 ש"ס |
2. |
401 מסלול ללא עבודת גמר
|
- סה"כ 38 ש"ס |
I. קורסי חובה בשני המסלולים
קורסי חובה |
ש"ס |
601-4900 - שיטות מחקר לתואר שני ד"ר קטי בורודקין |
2 |
601-5801 - סטטיסטיקה מתקדמת* ד"ר אינה זסלבסקי |
2 |
601-5845 כתיבה מדעית גב' חמוטל מאירוביץ |
2 |
601-5800 טכנולוגיה בחקר השמיעה, השפה והדיבור ד"ר נעם אמיר (קורס חובה עבור מסלול עם עבודת גמר, קורס בחירה עבור מסלול ללא עבודת גמר) |
2 |
*קורס סטטיסטיקה מתקדמת הינו קדם לשיטות מחקר
סמינר חובה |
ש"ס |
601-9998 - סמינר עבודת מחקר פרופ' עופר אמיר |
2 |
דרישת קדם מתכנית התואר הראשון:
לקורס "סטטיסטיקה מתקדמת"- דרישת קדם קורס "מבוא לעבוד נתונים בהפרעות בתקשורת".
לקורס "שיטות מחקר"- דרישת קדם קורס "שיטות מחקר" מתואר ראשון.
II. קורסי בחירה מתקדמים חוגיים * וחיצוניים
במסלול עם תיזה חייבים ב- 9 קורסי בחירה (18 ש"ס) . ניתן לקחת 2 קורסי בחירה חיצוניים. #
במסלול ללא תיזה חייבים ב - 12 קורסי בחירה (24 ש"ס). ניתן לקחת 4 קורסי בחירה חיצוניים. #
א. קורסי בחירה חוגיים |
ש"ס |
||
קורסים שינתנו בתשפ"א |
|
||
603-5823 |
נושאים נבחרים באוטיולוגיה ונוירוטולוגיה – ד"ר ישגב שפירא |
2 |
|
603-5804 |
עבודה משותפת עם הורים פרופ' ניצה כץ ברנשטיין |
2 |
|
603-5850 |
היבטים נוירופסיכיאטרים ופסיכולוגים של אוטיזם ד"ר דולי סובול, גב' קרן דאון |
2 |
|
605-5805 |
למידה, אימון וזכרון פרופ' אבי קרני |
2 |
|
603-5871 |
אתיקה במחקר ד"ר נילי לוי |
2 |
|
603-5870 |
היבטים תיאורטיים ויישומיים בלקויות קריאה וכתיבה ד"ר עמליה בר-און |
2 |
|
603-5825 |
טכנולוגיות מתקדמות בשיקום – פרופ' תמר וייס |
2 |
|
603-5807 |
נושאים בפונולוגיה קלינית - ד"ר אביבית בן-דוד |
2 |
|
603-5833 |
אבחון וטיפול בלקויות שפה-למידה- ד"ר עמליה בר-און * קדם לקורס היבטים תאורטיים וישומיים בלקויות קריאה וכתיבה |
3 |
|
603-5818 |
כושר נרטיבי- פרופ' ניצה כץ |
1 |
|
603-5826 |
התפתחות שפה ואוריינות במיצב סוציו אקונומי נמוך ד"ר רונית לוי |
2 |
|
603-5834 |
מאפייני שפה ותקשורת באוטיזם מתאוריה למעשה ד"ר אריאלה יוקל |
2 |
|
603-5829 |
תינוקות מתפיסת מילים ללמידת מילים ד"ר אסנת סגל |
2 |
|
603-5820 |
אלקטרופיזיולוגיה של מערכת השמיעה פרופ' יעל הנקין |
2 |
|
קורסים שיינתנו בתשפ"ב – ייתכנו שינויים ברשימת הקורסים המוצעים |
|
||
|
|
|
|
603- |
מבט נוירופסיכולוגי לאבחון וטיפול של לקויות למידה ד"ר יאנה אסא - חדש |
3 |
|
603-5802 |
היבטים מחקריים וקליניים בבעיות קול וגמגום-
|
2 |
|
603-5851 |
התפתחות מוקדמת בהקשר של יחסי הורה ילד ד"ר אדוה ונגרובר |
2 |
|
603-5601 |
בליעה ד"ר נגה נתיב |
1 |
|
603-5821 |
גנטיקה ד"ר ציפי בראונשטיין |
2 |
|
603-5806 |
אוטיזם קורס שני– ד"ר אריאלה יוקל |
2 |
|
603-5866 |
תקשורת חברתית, אוטיזם ופרגמטיקה ד"ר רינת גולד |
2 |
|
603-5812 |
סלקטיב מיוטיזם- פרופ' ניצה כץ |
2 |
|
603-5865
|
דילמות מוסריות בעבודתם של קלינאי התקשורת ד"ר נילי לוי |
2 |
|
603-4137 |
רכישת האוריינות פרופ' דורית רביד |
2 |
|
603-4130 |
רכישת השפה העברית פרופ' דורית רביד |
2 |
|
603-5845 |
היבטים בחקר דו לשוניות ד"ר קטי בורודקין |
2 |
|
|
אפרקסיה והפרעות דיבור בילדים ד"ר אסנת סגל, ד"ר קטי בורודקין |
2 |
|
603-5830 |
גמגום ד"ר דבורה פרוינד |
1 |
|
603-5830 |
טיפול בגמגום בילדים– פרופ' ניצה כץ ניצה |
1 |
|
603-5860 |
מעבדה באבחון שפתי בגילאי גן וראשית בית ספר ד"ר רונית לוי |
2 |
|
603-5882 |
בניית תוכנות אינטראקטיביות מבוססות קול ד"ר דניל אומנסקי |
2 |
|
603-5600 |
אי ספיקה חיכית לועית במומי החך השונים: הערכה וטיפול ד"ר אריאלה נחמני |
2 |
|
ב. קורסי בחירה חיצוניים |
|||||
מס' הקורס |
שם הקורס |
לתואר |
שם המרצה |
שם החוג |
|
1. |
|
|
|
|
|
2. |
|
|
|
|
|
III. סמינרים חוגיים וחיצוניים
במסלול עם עבודת גמר חייבים בסמינר אחד (2 ש"ס.
במסלול ללא עבודת גמר חייבים ב- 3 סמינרים (6 ש"ס), ניתן לבחור עד שני סמינרים בסמינרים מחוגים אחרים #.
משקל המטלה בסמינרים הינו 1 ש"ס , ייתכנו שינויים ברשימת הקורסים המוצעים
|
ש"ס |
סמינרים שיינתנו בתשפ"א |
|
604-5881 טכנולוגיה מסייעת בתחום הפרעות בתקשורת |
2 |
604-5880 טיפול בהפרעות בתקשורת גמישות המח ומה שבינהם ד"ר ק.בורודקין |
2 |
סמינרים שיינתנו בתשפ"ב
|
2 |
604-5824 דילמות טיפוליות בעבודה עם ילדים בגיל הרך ד"ר אסנת סגל וד"ר עידית גוטמן |
2 |
604-4115 נושאים נבחרים באודיולוגיה ד"ר דפנה ארי אבן רוט |
2 |
604-5822 הבנת הנקרא מגיל הגן לגיל ביה"ס ד"ר עמליה בר און |
2 |
604-5811 נושאים נבחרים בהפרעות שפה ד"ר שרה פרמן |
2 |
# כדי לבחור קורס/סמינר חיצוני, על התלמיד להגיש לועדת התואר השני, לפני תחילת הסמסטר, בקשה להכרה בקורס, בצירוף סילבוס הקורס והמלצת מנחה עבודת המחקר של הסטודנט. אין להתחיל את הקורס לפני קבלת האישור מועדת התואר השני. הרישום לקורסים אלה מתבצע בחוגי הלימוד השונים, באמצעות טופס שניתן לקבלו במזכירות החוג להפרעות בתקשורת.
ניתן לבחור קורסים/סמינרים מחוגים אחרים, במידה והם ניתנים במסגרת לימודי התואר השני של אותו החוג.
במקרים חריגים יהיה ניתן לבחור קורס חיצוני ברמת תואר ראשון, באישור ועדת התואר השני.
* מתקיימים פעם בשנתיים .
לימודי השלמה
|
||
מס' הקורס
|
שם הקורס |
|
|
מבוא לעיבוד נתונים (ב.א.) |
|
2132 |
שיטות מחקר (ב.א.) |
|
2105 |
מבוא למדע הדיבור (ב.א) * |
|
1113
|
מבוא לפסיכואקוסטיקה (ב.א.) * |
* לא ניתן לגשת למבחן מסכם ללא השתתפות בקורס
לידיעת התלמידים:
- על התלמיד להגיש את הצעת המחקר לעבודת הגמר או את תכנית הפרוייקט עד לסוף הסמסטר השני ללימודיו.
- תלמיד שלא יגיש את הצעת התיזה או תכנית הפרויקט למזכירות החוג עד סוף הסמסטר השני ללימודיו, המשך מסלול לימודיו יובא לדיון בועדה תואר שני בחוג.
- קורסים אליהם תהיה הרשמה של עד 5 תלמידים יפתחו רק באישור ועדת תואר שני.
- בדיקת הזנת הרישום לקורסים הינה באחריותכם.
- שינויים וביטולים יבוצעו רק במהלך השבועיים לשנת הלימודים.
- להזכירכם הרישום לקורסים הינו שנתי.
- הלימודים מתקיימים בימי ב' ו-ה' ולעיתים בימי ו'. על התלמיד להיות פנוי ללימודים בימים אלה כיוון שיתכנו שינויים בשיבוץ השיעורים בהתאם לצרכי החוג.
_________________ __________________
תאריך חתימת התלמיד
_______________ __________________
שם היועץ חתימת היועץ